youknowwhoiam

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

Har ingen aning vad jag ska ha för rubrik...

Av Lisa - 24 september 2012 15:14

Heej !

Denna helgen har varit en riktig fotbollshelg !   

I fredags så tittade vi på damernas sista match (dom vannnnnnnnn!), i lördags spelade vi match och igår var det zonläger (roligaste lägret!).

Men imon är det träning igen och nästa helg är det match mot nosaby, kommer förlora stort men iaf   

 

Att vara eller inte vara, det är grejen...

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 22 oktober 2012 16:36

Nu har jag ingenting att göra så då tänkte jag att jag kunde blogga lite, vilket jag inte har gjort på länge men iaf. ja i fredags var jag på cc med tjejerna, i lördags var jag i stugan och i går var vi i hällevik. Men klassen ska göra ett arbet...

Av Lisa - 13 oktober 2012 20:38

förlåt om jag är lite efter på det här med att blogga men jag har en del att göra med möss kompisar mm... Men imon ska jag nog först titta på Elin och Ronjas förmatch och sen kdff-tyresö om det inte är för kallt. På onsdag ska jag kanske titta på...

Av Lisa - 8 oktober 2012 18:45

I helgen har jag och johanna vartit och först tittat när Elin och Ronja spelat match, sen tittat på ifk. Båda matcherna vann dom   Men asså den paniken som uppstår när David först satte sig bredvid oss på fotbollen och sen när jag ser david efter...

Av Lisa - 5 oktober 2012 18:18


Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men jag har fått mina möss!   Vi har inte bestämt vad dom ska heta men dom är himmelskt söta ! Imon ska man spela match mot farstorp och på söndag ska man titta på när ronja och elin spelar sin sista m...

Av Lisa - 1 oktober 2012 16:00


Idag var det studiedag och vi skulle egentligen till Andy's men Elin kunde inte ta sig till Fjälkinge så det blev inte så. Men iaf så gick jag och johanna ut med Lova och Ymer i en timme. Det var faktiskt väldigt skönt! Imorgon är det skola igen, R...

Presentation


Jag tänkte blogga om lite allt möjligt från måndag till söndag :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards